Expedition Markaryd

Ja, jag har fallit litegrann för grupptrycket. Bloggandet är trendigt här i Markaryd och jag börjar bli sugen på att göra ett nytt försök i bloggsvängen. Det kan ju vara ganska kul! Särkilt under en sådan här speciell tid av ens liv.

AMP, musikal och show, Markaryd, 1 år.
4 veckor har gått och man börjar komma in i tänket, in i tempot och man börjar känna sig mer och mer bekväm för varje dag. 4 veckor har gått sjukt sjukt fort. Vi dansar, dansar, dansar, sjunger, sjunger, sjunger och har drama och roliga övningar med Lenni! Det är roligt som tusan. Jobbigt? självklart. Det är alltid något som ska göras. Låtar ska väljas, låtar ska övas in, noter, bakgrunder, dans, jazz, balett, uppvärmning, relevé, plié och relevé igen. Man blir lite smått galen! Jag har nämligen inte ännu lyckats hitta något system på det hela, utan känner mig stressad mest hela tiden!

För tillfället känner jag mig dessutom hängig och förkyld och det är förmodligen ett resultat av att jag inte låter kroppen vila. Men vad tusan. Då det är hälsovecka har vi idag lyssnat på föreläsningar, haft självförsvar och meditation. Meditation med en täppt näsa var inte det lättaste.. "andas genom näsan" hmm. tror inte det..
Imorgon blir det friskvård och brännboll i hälsans tecken. Ett mentorssnack med Lenni och en extra balettlektion, lite sömnad och eventuellt kör, sedan är tisdagen också i hamn.

Blir till att åka hem i helgen (också) Umgås hos Darins på torsdag kväll och jobb på kära Maxi på lördag. men det ska hinnas med mycket innan dess.. Nu : Plié & Relevé med Chamli

//ivvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0