Höstlov

Jag njuter i fulla drag. Höstlov. Det kunde inte komma lägligare. Jo, jag saknar mina vänner i Markaryd- ganska mycket faktiskt. Men att vara hemma är underbart. Sova länge, träffa familj och vänner. Göra precis vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Jag slappar på hög nivå.

Mjällby är i allsvenskan, vilket firades på torget i sölvesborg ikväll. Gabria spelade. Vi pälsade på oss och stod och tittade på spektaklet. Ja, efter att vi krängt marängschwiss och sågat dansbanden i dansbandskampen. Samtidigt är Matildha i k-stad och träffar Mojje! min favoritkrullis! Frågan är då varför man inte var där?

Imorgon blir det middag hos mormor. hon har fyllt pensionär och ska firas. Jag kan vänta mig mat i massor, med massa grädde och grejs. men det är väl så det ska vara med mormödrar.

Nu ska jag sova.

Har jag sagt att jag köpt ett elpiano som ska placeras i markaryd? eller att Bounce ska göra sin sista show i april och jag ska dit!? Biljetten ska kirras imorgon!

Godnatt
//ivvsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0