stoppa tiden!

Det är tisdagskväll och jag har det bra. Tränar på som bara den. Gymmet igår med Chamli, cirkelträning på friskvården och massa hårda danspass. Det låter väl bättre än vad det är men försöker bara peppa mig själv lite..
för fy fasen vad jag kränger..

Det är tisdag och tiden går så fort att det är läskigt. Vart har dessa veckorna tagit vägen? Vad har hänt egentligen? Jag känner att jag måste stanna upp lite och njuta, andas och coola ner lite.. Kanske ligga och slappa några minuter under bar himmel med några man tycker om och bara vara..

Idag har det varit träning av olika slag, kör, sömnad, musikaljobb med Sanna och ett styck internatmöte. Ett internatmöte som gick ut på att "städa och diska". Jotack. Köket är katastrof ibland, men vi börjar väl bli vana. Hade dock varit trevligt om det var lite fräschare..

Imorgon blir det Bjärnum fram till lunch. Sedan förbereder vi för en resa hem till kära kristianstad. Oliver på teatern.. längtar! Kommer av en slump träffa hela familjen Iversen där också. Vi har alla blivit inbjudna från olika ställen.. Skumt men kul!

Nu blir det sängen! Godnatt


//Ivvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0