Solen i ögonen


Jag laddar laddar laddar. Ikväll är det Winnerbäck som gäller och det kommer bli fantastiskt.
Jag och Tesse startar kvällen på donkan eller något liknande och sedan försvinner vi in i winnerbäcks värld för en stund! :)

Jag har legat sjuk ett tag.. varit helt utslagen, men nu börjar jag återhämta mig.. men det tar tid.. känner mig fortfarande konstig! Och hostan.. den kommer ju långt nerifrån lungorna för tusan. Gillar inte att vara sjuk. Men idag har jag varit snäll mot mig själv och låtit Emma fräscha upp min frilla.  Det borde ha gjorts för minst tre veckor sedan. men ni vet hur det är.. tiden springer iväg, och så råkar man ha feber den dagen klippning stod på schemat. Men nu känns det skönt.. det hade minsann blivit både grådassigt och slitet.

Nu ska jag dricka kaffe och se klart på Jack Frost. Sorglig film om en omkommen pappa som kommer tillbaka till livet som snögubbe. Låter bara lustigt, men den är ganska bra. För jag laddar inför advent och jul och är väldigt redo för bästa tiden under hela året! :)

//Ivvsan


Kommentarer
Postat av: Martina

Va lasseliten bra? ;)

2009-11-24 @ 12:23:58
URL: http://carlssonmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0