kollationering

Godafton. Klockan är ganska mycket, men jag kommer aldrig i säng i tid, så varför göra det ikväll?

Till att börja med så trivs jag som fisken i vattnet. Hade kanske mitt livs bästa lov. Jag fick vara hemma, ta det lugnt, träffa mina kära vänner. Hitta på massa roliga saker och slappa gärnet. Underbart. Tillbaka i Markaryd och det fortsätter i samma positiva anda -toppen. Här finns så underbara människor som uppmuntrar och ger stöd när man har förmågan att vilja trycka ner sig själv. Tack för det!

Helgen gick i dansens, kladdkakans dag och "This is it"s tecken. Jag spenderade den i M-ryd då huset där hemma var ockuperat av brorsans spel-kompisar, päronen hade dragit till stockholm och jag hade trots allt bara varit i M-ryd en halv vecka. Planerar dock att komma hem till helgen.. och det med besked! Wizex på sommarlust! wiie! :)

Kollationeringen är väl dagens snackis. Vi har fått reda på vad vi ska göra i Vinterrevyn och det känns väldigt bra faktiskt! Ska bli så himla kul att sätta igång med allting. Och Krogshows-nummerna börjar falla på plats känner jag.. Känns riktigt kul! Vad Vinterrevyn kommer innehålla tänker jag inte avslöja här.. det får minsann bli en överraskning!

Och ja, jag ska ta den där jäkla förbannade sprutan. Jo, så måste det bli..

//Ivvsan

Kommentarer
Postat av: Martina

Varning! Armen är typ stel efer sprutan och man har meeega ont, känns som en jättestor ko har bara ställt sig på armen! Det gör säkert jätteont! Och det gör denna sprutan! Men annars är det inte så farligt :) haha

2009-11-11 @ 13:17:18
URL: http://carlssonmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0