Dansbandskampen

Jag är förbannad. Dansbandskampen. Äckel-TorgnyMelins fick guldstjärnan. Obegripligt..

Jag har det så mysigt. Det är advent imorgon och huset håller på att pyntas i rött och vitt och ljus och ah, vad jag älskar det! Jag kom hem 18.00 igårkväll, och då blev det tacos och överraskande nog pepparkaksbakning, glögg och pepparkakor med ädelost. Fantastiskt. Det var idol och det somnades i soffan efter en tuff vecka.

Idag har jag jobbat. 9-14. Sedan träffade jag mina kära vänner Tesse och Frida för lite fika och tjejsnack.
Sedan mys med mamma, dansbandskampen och Pringles. Sannex som jag träffade när jag hängde med wizex på färjan var med. De var grymma men gick inte vidare. nej, jag orkar inte prata om det.

Nu ska jag handtvätta min klänning jag ska ha på love you i do.
Imorgon åker jag vidare och det ska övas gärnet på krogshow.

God helg

//ivvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0