Första luckan

1 december. Det är jul och jag älskar det! Igår var det julmys hemma hos Josefina med gänget.
Det var glögg, pepparkakor med ädelost och brie, julfilm. aah, det var så mysigt. Idag började julkalendern och jag satt klistrad. Supersnälla silver-Sara och Stål-Henrik. Både ja och nej måste jag säga- men tänker inte ge upp. Jag gillade att den var väldigt julig i mellanåt. Och den lilla flickan med glasögonen utanför hjältedräkten var ju störtsöt!

Jag slutade mina rep 18.00 idag, vilket inte händer till vanligheterna. Så jag har en kväll där jag kan göra vad jag vill. har dock nyss kört mina Ingvar-övningar och tänkte nu fortsätta med en sväng av Love you I do och vinterrevy-låten och elvis. Jag kan inte slappna av!

Imorgon ska jag till Bjärnum och få lära mig Hair-medleyt av Jonna. Ska bli riktigt kul! Är taggad till tusen!
Sedan blir det krogshow hela eftermiddagen lång! Najs.

Haj och goodbaj

//Ivvsan.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jaaa :) 2 december idag, och kallt börjar det bli! Så julmysigt är det!

2009-12-02 @ 09:44:31
URL: http://carlssonmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0